colakoglu evden eve nakliyat Uluslararası evden eve Nakliyat evden eve nakliyat firmasi ofis taşımacılığı firmasi nakliyat firmalari
Inception Başlangıç Oskarlık film izle | FİLM İZLE
×
×

Inception Başlangıç Oskarlık film izle

Reklamı Geç
8.7
Türkçe Dublaj
Beğen
Bu yazı henüz oylanmamış
Inception Başlangıç Oskarlık film izle

Filmin Konusu:

Gerçekden güzeldi ama kafa karıştırıcı bir film. Herşeyi çözebilmek için en az 2 kez izlenmesi gerekiyor. Bizim sitelerdeki 9 ortalamaya birşey diyemem ama IMDb'de bu puanı alıp tüm zamanlarda ilk 4ü girebilecek bir filmi derseniz kesinlikle evet derim. Çok beğeneceğiniz kesin ama bu filme gelene kadarda top listinize 10 tane film sayarsınız, Oskarlık filmlerden. Filmin senaryosu gayet zekice tasarlanmış! film başlarken hernekadar karışık gözüksede sonlara doğru kendisini toparlamış. yönetmen rüya içinde rüya sahnelerini gayet başarılı bir şekilde ortaya koymuş. ve filmde oldukça derinlemesine işleneyn semboller var biraz kafa yorunca faha net anlayabiliyorsunuz! am abu demek oluyor ki sinema adına bir gelişmişlik örneğimi hayır.. çünkü filmde yer yer esinlenmeler var ve bunlar çok bariz bir şekilde anlaşılıyor.

Film Hakkında Editörün Yorumu:

2010 yılında yayınlanan orjinal (gerçek) adıyla Inception Türkçe Dublaj ve 720p Full HD halinde filmin online izlenmesi için VK 'ya tek part olarak eklenmiştir. Sinemafilmizle.com ekibi olarak iyi seyirler dileriz.

Inception Başlangıç Oskarlık film izle” için 22 yorum yapılmış.

  1. süleyman 26 Aralık 2011 saat 06:18 # Ziyaretçi
    Hz. Muhammed (sav): ”İnsanlar uykudadır, ölümle uyanırlar”

    1
    0
  2. seçil 24 Ekim 2011 saat 21:36 # Ziyaretçi
    MUHTEŞEM MUHTEŞEM MUHTEŞEM çok iiiydi ya insani acayip etkiliyor oyunculukta çok ii kesnlikle izlenmeli

    0
    1
  3. Akın T. 05 Eylül 2011 saat 18:14 # Ziyaretçi
    Aga onu bunu bilmiom da Hayatımda izlediğim gerek kurgu gerek filmin görselliği fln mq bnce dünyanın en iyi filimlerinden biri. ilk 25 arasına rahat girmesi gerek.

    0
    0
  4. rakish 04 Eylül 2011 saat 03:05 # Ziyaretçi
    Son zamanlarda izlediğim en iyi filmlerden biriydi.. Emeği geçenlerin ellerine sağlık

    0
    0
  5. aykut 03 Haziran 2011 saat 22:03 # Ziyaretçi
    arkadaslar tek kelımeyle harıka. 72 de takılıyo ama sorun dııl cıkan yazıyı okuyun sıstem calısıyo.HARIKA FILMMMMMMMMMMMMMMM

    0
    0
  6. orhan bulut 14 Nisan 2011 saat 06:53 # Ziyaretçi
    woooooooooooooooooooowwwwwwwwwwww tek kelime zekamı çözemedim bi an yaa beyim bulantısı içine girdim rüya içinde 3 rüya , tek soun sondaki totem in bitişi ? yani hala rüyadamı yoksa gerçek hayattamı?

    0
    0
  7. lostmenlife 28 Mart 2011 saat 01:20 # Ziyaretçi
    evet gerçekten güzel bir film konusu ve teması süper güzelde işlemişler fakat hala herkesin aynı rüyayı birlikte görmek noktasında kendi rüyalarını nasıl birleştirdiği noktasında bir açık var .film de olan şu uykuya dalabilmeleri için makine kontrolünde belirli aralıklarla uyutucu yada güçlü sakinleştiriciler veriliyo uykunun devamı için fakat filmde eksik kalan nokta herkesin aynı rüyayı görmesini sağlayacak bir bağ yada teknonolojik bir alet yok :) neyse adamlar güzel hikaye yapmışlar filmde güzel

    0
    0
  8. aylin 26 Mart 2011 saat 22:07 # Ziyaretçi
    mükemmel ötesi

    0
    0
  9. ahmet 23 Mart 2011 saat 23:40 # Ziyaretçi
    arkadaşlar kahramanımız o yaslı çinli adamın oyununa geldi. eleman rüyada die yorumluyorum. ruyada veya gerçek hayata döndü butu tartısacak deilim. film için söylenebilecek tek bir söz var. MÜKEMMEL …

    0
    0
  10. kerem 20 Mart 2011 saat 22:42 # Ziyaretçi
    mukkemel

    0
    0
  11. kerem 20 Mart 2011 saat 22:34 # Ziyaretçi
    super film harika adeta muhtessem

    0
    0
  12. AVSARBEYi 22 Şubat 2011 saat 18:12 # Ziyaretçi
    MAALESEF LİNK KIRIK

    0
    0
  13. mahmut 21 Ocak 2011 saat 20:07 # Ziyaretçi
    Yalnız dikkat ettiyseniz çevirdiği şey en sonda sendeledi..

    0
    0
  14. isim_gerekli_değil 20 Ocak 2011 saat 21:52 # Ziyaretçi
    vay anasını sayın seyirciler…

    0
    0
  15. santi 16 Ocak 2011 saat 06:05 # Ziyaretçi
    sonunda ağladım ya

    0
    0
  16. cüneyt 01 Ocak 2011 saat 17:18 # Ziyaretçi
    Mükemmel bir kurgu, süper bir final..10 numara bir film. teşekkürler

    0
    0
  17. emrah 15 Aralık 2010 saat 22:55 # Ziyaretçi
    Tabiki hayal çevirdiği şey eğer durmadan dönüyosa hayal , Eğer dursaydı o zmn gerçeti

    0
    0
  18. fatih 12 Aralık 2010 saat 21:49 # Ziyaretçi
    iyi bir calışma şiddetle izlemenizi öneririm

    0
    0
  19. hasan 08 Aralık 2010 saat 13:31 # Ziyaretçi
    harika bir film izlenmeli ama sonunda hayalmi gercekmi öğrenmek isterdim

    0
    0
  20. SİRADAN55 27 Kasım 2010 saat 01:45 # Ziyaretçi
    Hayat bir rüya değilmi zaten. Silahlı sahnelerde ki tutarsızlık olmasa çok iyi kurgulanmış bir film. Etkileyici.

    0
    0
  21. Lion 26 Kasım 2010 saat 18:23 # Ziyaretçi
    Bu filme benim yapabileceğim tek kelimelik yorumum var o da ” MÜKEMMEL ”

    0
    0
  22. emin 19 Kasım 2010 saat 06:21 # Ziyaretçi
    arkadaş böyle bişey görmedim izlediğim flim hayatımda. rüyaları bi flim bu kadar mı kabus yapabilir. gerçekten mütiş bi flimdi.yapımcı kesin bi rüyadan etkilenmiş ama bunu yapabilmek için o kadar hayal gücünü zorlamış ki rüyasında bu kurguyu yapıyormuş gibi görmeyi sağlamış kendisine ..

    0
    0
×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)

Video açılmıyor
Altyazı senkron sorunu
Ses ve ağız hareketleri uyumsuz
Diğer

Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Sorun giderildiğinde size belirttiğiniz e-posta adresinden geri dönüş yapılacaktır.

colakoglu evden eve nakliyat Uluslararası evden eve Nakliyat evden eve nakliyat firmasi ofis taşımacılığı firmasi nakliyat firmalari
colakoglu evden eve nakliyat Uluslararası evden eve Nakliyat evden eve nakliyat firmasi ofis taşımacılığı firmasi nakliyat firmalari