×
×

Saklı Hayatlar izle

Reklamı Geç
6.3
Yerli Film
Beğen
Bu yazı henüz oylanmamış
Saklı Hayatlar izle

Filmin Konusu:

Konusu 1980’de geçen ve ili Çorum olan Çorum katliamı sonucu İstanbul gibi bir metropola göç eden bir kökeni Alevi olan ailenin hayat hikâyesinden yola çıkan film, basit insanların yaşadığı etnik çatışmalarının yol açtığı gerçek bir dramı ele alıyor...

Film Hakkında Editörün Yorumu:

Film henüz yayınlanmamıştır. Fragmanını izleyebilirsiniz. En yakın zamanda full versiyon yayınlanacaktır.

Saklı Hayatlar izle” için 112 yorum yapılmış.

  1. fuat 02 Eylül 2012 saat 00:02 # Ziyaretçi
    hz. ali camide öldürülmedi kapısının önünde sırtından bıçaklanarak öldü. alevilerin camiye gitmemelerinin sebebi de bu değildir. hz ali peygamber efendimiz öldükten sonra namazın seklinin değiştirilmek istenmesine karşı çıkmıştır. peygamber efendimiz bu konuda hz aliye el vermiştir ve namazın öğrettiği şekilde kılınmasını istemiştir ama mağlesef namaz değiştirilmiştir. hz alide buna karşı çıkınca camiye gitmemiştir ona inanlarla birlikte namazın özünü korumayı hedeflemiştir ve büyük bir kesimde ona uymaya başlamıştır ve bunun neticesinde kapısının önünde sırtından bıçaklanarak öldürülmüştür. ve ona uyanlar kafir ilan edilmiş dışlanmış zulme uğramıştır. Bunu bilmeyen veya görmek istemeyen yobaz kesim alevi kardeşlerimiz hakkında olmadık hikayeler uydurup insanları alevilikten soğumak için ellerinden gelelni yapmışlardır.

    1
    0
  2. ebru 21 Temmuz 2012 saat 12:43 # Ziyaretçi
    arkadaslar ben bu filmi izlemeyi cok istiyorum fakat bir türlü acamiyorum. Bana yardimci olabilirmisiniz. Filmin baska bir linkini atarsaniz cok sevinirim :)

    0
    0
  3. GERÇEK 23 Haziran 2012 saat 01:20 # Ziyaretçi
    @GERÇEK yavuz sultan selim dene padişahınız çok alevi katletmiştir bu kıyamları yaptıktan sonra şir pençe yani aslan pençesi denen bir hastalıktan yatağında kurtlanara ve ertleri parça parça düşerek ölmüştür ben bizzat hz.muhammet`in soyundan geliyorum siz bunuda kabul etmesiniz gerçide ve allaha şükür bilgim ilimimde mezhebimi soyumu savunacak kadar vardır şimdi cevap hakkı sizde görgülü bir şekilde birbirimizi kırmadan gönülleri yıkmadan tartışmaya açığım

    0
    0
  4. GERÇEK 23 Haziran 2012 saat 01:15 # Ziyaretçi
    @zeynep tabi ya hz ali camide namaz kılıyodu caminin yapılış tarihini söylermisin camiyi ilk mimar sinan osmanlı döneminde yapmıştır , hem sizin kıldığınız şimdiki namaz emevi ,abbasi toplumunun namaz şeklidir hz.muhammedin kıldığı namaz değildir hadi bunuda geç ,hem alevilere camiye gelin diyorsunuz hemde camilerden alevileri öldüreceğiz diye anons yapıyorusunuz tabiki bütün sünni kardeşlerimizin kötü olduğunu söylemiyoruz sizde 7 alevi öldüren cenlettiktir diye bir iş var biliyormusunuz siz sadece gösteriş ibadeti yapıyorsunuz tabiki gerçekten iyi insanlarda var zaten bir milleti bir insanın hatasıyla ayıplamıyoruz ama emin olun ayrımı siz başlattınız ,biz aleviler de 4 kapı 40 makam inancı vardır yani 1tarikat 2şerihat 3marifet 4hak bu ilk 3 kapıdan geçmeden hak kapısına varamasın yani allaha sen her canlıya baktığında allahı görmessen , bütün canlılara sevgi duymasan ne olur halin , biz birkere kötü bir millet olsaydık alevileri bunca sene maraşta ,sivasta,dersimde,gazide,çorluda öldürdünüz ve daha bir çok yerlerde peki sen hiç alevilerin yaptığı bir süüni katliyamı gördünmü

    0
    0
  5. Veli 23 Haziran 2012 saat 01:06 # Ziyaretçi
    Zeynep Faşist Diktanın Koruyucusu Saldır :D Madımak olayını pkk üstlenmiş yokmuş sıkıntı şuymuş buymuş Allah senin gibi beyinlerden korusun bu ülkeyi

    0
    0
  6. zeynep 24 Aralık 2011 saat 10:29 # Ziyaretçi
    sevgi saygı herşeyin ötesinde.. .Bir zamanlar cahil zorbalar size işkence etse de bunu tüm sünnilere mal etmemelisiniz hepimiz kardeşiz..Mum söndü olayını bir kaç alevi köyleri savunup, biz de bu var dediği için tüm aleviler de bu durum var gibi gösterilmesi gerçekten akla ve mantığa uymaz benim lise de arkadaşımla biz sırf bu yüzden kavga etmiştik evet biz de var demişti kız ve de diğer aleviler de kızın üstüne yürüdüler..ben de hatta siz de olsa bile bunu söyleme ,zira diğer alevileri de zan altında bırakmış olursun demiştim…Alevilerin ehli beyt sevgisi elbette takdire şayan ama sadece Hz Hüseyin değil,Hz Hasan da Hz Ali’ nin oğludur ona da hürmet edilsin isterim kimi insanlarda peygamber sevgisi yok kimi insanlar da ehlibeyt sevgisi… Ben de diyorum ki peygamber de canımız ehlibeytte canımızdır… Hz Ali camide namaz kılarken öldürüldü diye bilhassa sizin camiye gitmemeniz mantığıma ters geliyor o namaz kılardı siz de kılın.Allah’ın aslanını, yiğit Hz Ali’mizi öldüren, güzel canına kıyan cani zaten cezasını çeker merak etmeyin…

    0
    0
  7. zeynep 24 Aralık 2011 saat 09:46 # Ziyaretçi
    Hasret : İŞte bu kadar insanlık dişi düşünceler yüzünden yaşandı 2 temmuzlar… madımak olayları.. açın gözlerinizi artık.. Türk tarihi kabul etti bu kara lekeyi… yapılan zulümleri katliamları… evet diyip kabul etmek meziyettir.. neyi savunuyorsunuz savunulcak tek bir harfi yokken bu haksızlıgın… bırakın bu işleri, yapmayın, Aleviliği bilin öğrenin önce ,sonra aptal aptal yorumlarınızı kendinize saklayıp ,utancla oturun köşenizde.. Sizlere yakiştırabildiğim sadece budur.. Nden sanıyorsunuz bu pisliği açığa vurabilecek filmler ortalıktan kaldırılıyor he? onca ahlaksız filmler durrken geçmişi açıkca anlatan tek bir filmi neden imha etmeye calısıyorlar??? beyni olan algılar…
    Madımak olayını pkk üstlendi arkadaşım,, tıpkı sağ sol olaylarında milleti birbirine düşürmek isteyen art niyetli insanların varlığı gibi madımak olayında da amaç insanları birbirine kırdırmaktı lafa gelince aydınsınız herşeyi pekala iyi takip ediyorsunuz kültürlüsünüz de Madımak olayını üstlenen pkk nın varlığından neden bihabersiniz?????

    1
    0
  8. zeynep 24 Aralık 2011 saat 09:36 # Ziyaretçi
    ugly58 : peygamberımız hz muhammed bır hadısınde para karsılıgı ımamlık edenlerın kıldıgı namaz kabul olmaz ve o kısı musluman sayılmaz ve onun arkasındakılerınde kıldıkları namazın bır anlamı yoktur buyuruyorlar sahabelerden bırı ya allahın resulu pekı nasıl gecınecek der hz muhammed mescıt yakınında bır ıs ayarlanıcak herkes namaz vaktınde nasıl ısını bırakıp gelıyorsa oda ısını bırakıp ınsanlara onculuk edıcek buyuruyorlar ama sımdıye bakarsanız butun ımamlar maaslı ve herkes arkasında saf tutuyor ya benım anlamadıgım ısınıze gelınce herseyı bılıyorsunuzda ya bu hadısları neden gormezden gelıyorsunuz
    sen 600 lü yıllarla şimdiki yılları nasıl kıyaslarsın eskiden toprağı eker hasadı yermiş insanlar şimdi teknolojinin, bilimin hakim olduğu bir yüzyıldayız imamlar o dönemde para karşılığında elbette bilgisini dağıtmamalıydı peygamberimizin de zikrettiği gibi… Diyorsun ki şimdi imamlar para karşılığı imamlık yapmasın peki kardeşim eskiden olmayan ekstra bir dünya getirinin varolduğu bir dönemde leylekler mi getirsin imamların rızkını.. ya da sen mi verceksin imam çocuklarının yol parasını, okul masrafını ?

    0
    0
  9. zeynep 24 Aralık 2011 saat 09:26 # Ziyaretçi
    havin : sevgili arkadaslar ben sunu anlamiyorum bizim ülkemizde hala bir alevi sünnilik olayi var ya bunlari asin artik asin bana sacma geliyor mesela almanyada 72 bin cesit millet var almanlarinda hiristiyani katolik evangelisch(yani bunlar alevi sünni gibi mezhepler oluyor)ama adamlari bu tür seyler hic ilgilendirmiyor gayet memnunlar hayatlarindan mezhep diye hic bir ayrimciliklari yok hatta bu ülkede 72 bin cesit yabanci millet var onlarlada icice kuzu yasiyorlar bizler daha türkiye nin yarisi alevi olmasina ragmen aleviligi benimsiyemiyorlar ve alevileri sigdirmiyorlar millet olarak cok biliyoruz ya herseyi yeter bu bize biraz yabanci ülkelerden medeniyet ögrenin be.
    ben de katılıyorum.. bana da saçma geliyor bu tarz ayrımlar yalnız bir konuyu yanlış biliyorsun türkiyenin yarısı alevi değil yaklaşık 5 de 1 i alevi yani diyelim 100 kişiden 20 si alevi 80 i sünni

    0
    0
  10. zeynep 24 Aralık 2011 saat 09:21 # Ziyaretçi
    AleviGençlik : “Ve Ben 24 Yaşındayken Kendimi Türkiye’nin Bağımsızlığına Armağan Etmekten Onur Duyuyorum.” Deniz Gezmiş Ya sizler ne armagan edebiliyorsunuz boş beyinler mi yoksa sabit fikirleri mi?
    Deniz Gezmiş alevi değil ki :)))

    0
    0
  11. zeynep 24 Aralık 2011 saat 09:16 # Ziyaretçi
    ne tesadüftür ki ben de sünni olduğum için gurur duyuyorum

    0
    0
  12. ergün 01 Aralık 2011 saat 00:08 # Ziyaretçi
    ALEVI oldugum icin bundan gurur duyuyorum

    0
    0
  13. ENGİN EVCİL 29 Kasım 2011 saat 15:04 # Ziyaretçi
    ya millet ben de aleviyim . aöa önce kendimizden başlayalım. lafa gelice aleviyiz şööle milliyetçiyiz v.b. bu filmin yayınlanmaması faşist bir sansür ama biraz da kendimizden pay biçelim . orjinal cd. almak bu kadar zormu . 5-10 tl neyse alalım bu filmi yapımcıları emek verenler kazansın

    1
    0
  14. surgun sevda 28 Kasım 2011 saat 20:45 # Ziyaretçi
    ramazan devrim demirdağ : ya bu ülkede şu oldu bu oldu ne oldu da bu sahte filmler yapıllıyor olan bişiy yok aslında olmayan çok şey var mesela maraşta çorumda sivasta gazide insanlar öldürülmüş külliyen yalan bumudur yani gerçek olan insanları yakıp öldürüp katledip sonra birde üstüne üstelik bir ulusun inancını yok sayyosunuz ben ona buna inanmam ben insana inanırım eğerki kitap öldür diyorsa bir peygamber dini yaymak için öldür diyorsa ve tanrı her kulunu eşityaratmamışsa okitap benim kitabim o peygamber o tanrı benim tanrım olamaz yukarda ve ayrıca yukarda maral diye hanımefendi yorum yapmış eminim bu hanımefendi hayatında birkez olsun bu ülke için birşey yapmamış eminim yargıladığı inanç hakkında birkez olsun açıp okumamıştır gelelim osmanlıya osmanlı gururumuz deil utancımız olabilir ancak nedenmi çünkü bütün osmanlı tarihinde aleviler susturuldu asıldı kesildi yok edilmeye çalışıldı bugün bir alevi inancına sahip bir insan osmanlıyı övüyor ise o insan alevi deildir… VE AYRICA BU ÜLKEMİN SAHİPLERİ MAHİR ÇAYAN KOMUTAN DENİZ GEZMİŞLER TAYLAN ÖZGÜRLER SİNAN CEMGİLLER GÜLER ZERELERDİR YANİ OSMANLIYI SAVUNANLAR DEİL HER ULUSU KUCAKLAYANLARDIR
    tebrikler ramazan bey yasasin halklarin kardesligi

    0
    0
  15. surgun sevda 28 Kasım 2011 saat 20:43 # Ziyaretçi
    arkadaslar mart 2011 de gosterime girdi 10 gun gosterimde kaldiktan sonra kaldirilmis hic bir sitede yayinlanmiyor ve bilincli olarak sansurleniyor bazi gercekleri sunni genc kardeslerimizin gormesini istemiyorlar cunku iclerinden bazilari bu sefer buyuklerinin yaptiklarini sorgulamaya baslayabilir diye .cd lerinide bulamiyoruz sanki bir guc cdlerinin satilmasini istemiyormus gibi eger ulasabilecegimiz bir adres var ise lutfen paylasin simdikten tesekkurler ensest iliskiden bahseden beyinsizlerede soyle birsey soyleyim sizi alevilerden baska ……. oldumu diye sormak lazim cevabi cok guzel yok desede s…….. evet desede layikini bulmus oluyor iste ensest beyinlere verebilecegim en guzel cevap uzulerek ve utanarak yaziyorum herkesten ozur diliyorum ama cok sinirlendim

    0
    0
  16. surgun sevda 28 Kasım 2011 saat 20:34 # Ziyaretçi
    arkadaslar mart 2011 de gosterime girdi 10 gun gosterimde kaldiktan sonra kaldirilmis hic bir sitede yayinlanmiyor ve bilincli olarak sansurleniyor bazi gercekleri sunni genc kardeslerimizin gormesini istemiyorlar cunku iclerinden bazilari bu sefer buyuklerinin yaptiklarini sorgulamaya baslayabilir diye .cd lerinide bulamiyoruz sanki bir guc cdlerinin satilmasini istemiyormus gibi eger ulasabilecegimiz bir adres var ise lutfen paylasin simdikten tesekkurler

    0
    0
  17. atakan 21 Kasım 2011 saat 23:37 # Ziyaretçi
    ALEVİ GENÇLİK BU SÖZÜM SANA İLK ÖNCE HER DİNİN BİR KİTABI VARDIR SİZİN Kİ NERDE NEDİR NE OLDU SUSTUN MU ÇÜNKÜ ALEVİLİK DİYE HİÇ BİRŞEY YOKTUR ÜSTÜNE BASARAK SÖYLÜORUM ALEVİLİK DİYE HİÇ BİR DİN YOKTUR VE OLAMAQZ SON DİN SON PEYGAMBER HZ. MUHAMMET MUSTAFA SAV.DİR VE SON KİTAP TA KURAN-I KERİM DİR… HANİ ŞU GERİ KAFALI SUNİLER DİOSUN YA SEN NEYİ GÖSTEREREK SÖYLEYEBİLİOSUN BUNU BEN KURAN-I KERİME GÖRE KONUŞUORUM PEKİ YA SEN BENİM ELİMDE BİR KİTAP YÜZYILLARDIR BİR BELGEM VAR PEKİ YYA SENDE NE VAR YİNE BUNLARA BENİM KİTABIMI AÇIP ANCAK CEVAP VEREBİLİRSİN ÇÜNKÜ SEN AFEDERSİN AMA GERÇEK BU SEN KİTAPSIZ

    0
    0
  18. lacelolan 19 Kasım 2011 saat 21:57 # Ziyaretçi
    elif :@ugur yaa cd sini yada filmin yayınlanan sitesine ulaştığınızda bana bilgi verirseniz sevinirim.
    şu anda dış ülkelerde gösterimde

    0
    0
  19. lacelolan 19 Kasım 2011 saat 21:52 # Ziyaretçi
    ben bu filmi ilk çıktıktan bir hafta sonra izmirde alsancakta ki bir sinemada bulup izlemiştim gerçekten insanlarımızın izlemesi gereken bir film diye düşünüyorum yapanların emeğine sağlık tanıtımı fazla yapılmadığını düşünüyoum biz arkadaş çevresi olarak face den insanlara ulaştırdık face:SAKLI HAYATLAR FİLM derseniz arkadaşlar yardımcı olacaktır

    0
    0
  20. Can 15 Kasım 2011 saat 12:54 # Ziyaretçi
    tamam da kaç ay oldu bekliyoruz bu filmi merak ediyoruz yükleyin artık

    0
    0
  21. gazi baba 15 Kasım 2011 saat 08:49 # Ziyaretçi
    yorumları okudum hayrete düştüm kimse ayrım yok diyor ama maşaallah kininide kusmuyan yok.arkadaşlar alevilik ne ayrı bir dindir nede mezhepdir alevilik bir kültürdür yaşam biçimidir bizde müslümanız dinimiz islamdır yıllardır yakıldık öldürüldük sürgün edildik ama hiç kimseyi ne öldürdük ne yaktık nede dışladık çünkü felsefemiz insandır.bir arkadaş mezhepleri yok demiş doğru demiş eğer mezheplik varsa biz peygamber efendimizin mezhepindeniz.bir cahil arkadaşda(kusura bakmasın)mum söndü yapıyorlar diyor sağda solda duyduğu lafları burda söyleyip komik duruma düşüyor oysa bir sürü cem evleri var her perşembe birlik cemi olur git onlardan birine git gözünle gör be kardeşim varmı yokmu hemde merakını giderirsin.birde kurtuluş savaşında memleketimizi düşmandan kurtarırken sen alevisin sen sünnisin ayırımımı yapıyorduk.arkadaşlar eskiden çok cahildik bir sürü acı olaylar oldu oysa şimdi okuma oranımız arttı cahillikden kurtulduk birbirimizi daha iyi anlarız diye sevinirken anlıyorumki bir adım öteye gidememişiz oysa teknolojiden yararlansak birbirimizi daha iyi tanısak bir elmanın yarısı gibi olduğumuzu görürüz.kısacası biz ya allah ya muhammed ya ali diyenlerdeniz felsemiz dediğim gibi insandır.herkesin kardeşce yaşaması dileğiyle sevgiler saygılar.

    0
    0
  22. esra 14 Kasım 2011 saat 01:39 # Ziyaretçi
    sapik bir dine sahipsiniz.. ayni yahudiler gibisiniz. hepiniz lanetli.. olmayan birseyi din yerine koyup sahipleniyosunuz.. yazik cok yazik..

    0
    0
  23. dedetorunu 10 Kasım 2011 saat 23:54 # Ziyaretçi
    arkadaşlar ben her iki taraftan da ocakzadeyim,dede torunuyum ve sunni bir erkekle hayatımı birleştirmek üzereyim.Dede torunu olmama rağmen ne ailem karşı çıktı ne sevdiğim adamın ailesi.hiçbir zaman bu sebepten bir sorun yaşamadık.hayat sizin hayatınız…ileride herkes çekip gittiğinde yalnızlığınla başbaşa kaldığında geriye döüp “keşke” demeyin, sevginize ve birbirinize sahip çıkın…

    0
    0
  24. gülencan 10 Kasım 2011 saat 00:42 # Ziyaretçi
    Nasıl düşünürseniz öyle hissedersiniz. Türkiyenin gerçekleri göz ardı edilemez!

    0
    0
  25. asya 05 Kasım 2011 saat 20:59 # Ziyaretçi
    Gercekten uluslar arasi baris imkansiz. Halk kafasini kullanmadigi surece herzaman “siz ve biz” tartismasi olacaktir. Neden biliyormusunuzdur?? Kafasiz halki yonebilmek icin!! Insanlar arasinda ustunluk diye birsey yoktur. Eger kendini iyi bir insan veya kul saniyorsan bunu diger insanlara sayginla gosterebilirsin. Hak yerini bulacaktir. Allah olanlarin hepsini biliyor ve goruyor.

    0
    0
  26. SERPİL 03 Kasım 2011 saat 10:49 # Ziyaretçi
    sevgili arkadasşim sen sanırım dinlerin amacını bilmyorsunkı .bu soruyo soruyorsun.bizler aleviliğn ne olduğunu gercekte iyi biliyoruz.dinlerin ortaya çıkış amacları nedir .bir toplumda dirlik beraberlik düzen bozulduğu an yüce allahım elçileri aracılığı ile tekrar dirlik beraberlığ, sağlamak için dinleri yaymıştır.ve devamlılığ ıçinde bellı kurallar koymuştur. bazıları zamanla önemini yitirirler günümüze kadar süre gelenlerde olmuştur.müslümanlıkta bunlardan biridir.öncelikle allahım insan oğluna akıl vermış.herşeyi aklın süzgecinde gecirmemiz için körü körune inanmamak için bazı şeylere.neyse bu arada her dinde bi nevi o toplumun kulturudur.erkek çoçuğunu sünnet ettirmek bu artık bir kultur halını almamışmıdır.allahım dinde sunduğu herşey kendi için değildir biz kulları içindir.işte biz aleviler dinimizin özünü iyi anlamışız.kısa ve öz ELİMİZE DİLİMİZE BELIMIZE SAHIP OLMAĞİ BİKLİYORUZ.BU KONUYU UZUN UZUN TARTIŞMAK İSTERDİM AMA UMARIM ANLAMIŞŞINDIR

    0
    0
  27. Dieharder 30 Ekim 2011 saat 22:24 # Ziyaretçi
    @Gurbetci allah yardimcin olsun,geri kafali insanlara birsey anlatmak cok zor,sen hic düsündünmü neden müslüman ülkelerde insanlar eziliyor,hele kadinlar daha cok ezilen,bir hayvan gibi muamele gören varliklardir,bunun neresi müslümanlik,hiristiyan ülkede yasiyorum ve burda insana nasil deger veriliyor bir bilsen,o zaman bazen müslüman olmaktan utaniyorum.Eger senin ailen bunu anlasa,inan gülüm hic bir sorun kalmaz,insan insandir.

    0
    0
  28. hasan hüseyin 30 Ekim 2011 saat 20:58 # Ziyaretçi
    özge elinde bir kanıtınmı var delilin mi var gözünle görmedigin duymadıgın bir olaya yorum yapman günahtır,senin gibi cahil bilgisiz insanları kandırmak çok kolay,biraz beynin olsa bilmedin konuhakkında böyle iftarada bulunmazdın.sizler gülle dediginiz kocanızdan eşinizden boş ol deyip boşandıgınız sonradan pişman olup tekrardan birleşmek istediginizde başka erkeklerin konuna girip namusdan bahsedersiniz sizdeki onur halsiyet bu kadar. @özge

    0
    0
  29. ümit 28 Ekim 2011 saat 15:37 # Ziyaretçi
    Allah Mohamed ya Ali Peygamber efendimiz demiski beni seven ali benden daha cok sevecek Hz. Aliyi sevmeyen zaten Müslüman olamaz Kurani kerimde Ehli beyit anlatiliyor Ehli beyit peygamber efendimizin Ailesidir Peygamber efendimiz herzaman söylemistir Aliyi sevmeyen beni hic sevmesin benden sonra Ali gelecek ve onu benden daha cok seveceksiniz. Ama Peygamber efendimizi sevmeyen yezit ve Maviya Köpekleri Peygamber efendimizi sevmedikleri icin yapacaklarini zaten yaptilar Nalet gelsin yezide . TEK MÜSLÜMANLIk EHLI BEYIT SOYU DUR bunu herkes bilsin.

    0
    0
  30. ADAR 24 Ekim 2011 saat 00:31 # Ziyaretçi
    @Gurbetci sakin vaz gecme, benim esimde sunni, ailesi vermedi aleviyim diye, kacirdim ve suan 5 yillik evliyim, herkes tutdurmus bir din diye, ya kac kisi kendi dinini tam yasiyorki, sadece yapmayiz yaptirirz olmus, unutma bu hayat senin hayatin, bu zaman da gercekden sevecegin birini sadece bir defa bulursun, inan bana yoksa cok pisman olursun, hoscakal

    0
    0
  31. sabri 23 Ekim 2011 saat 20:31 # Ziyaretçi
    benseni ayırd edeyim o zaman alevilik tabiki bir meshep tıpkı sünnilik gibi anlatabildimmi

    0
    0
  32. HASAN ALKA 19 Ekim 2011 saat 20:11 # Ziyaretçi
    @serdal COK DOGRU YAZMISSIN SERDAL KARDES.

    0
    0
  33. Mahir 19 Ekim 2011 saat 00:05 # Ziyaretçi
    Arkadaslar hersey iyide ben bu filime nerde bakarim nasil yaparim onu yazin ya onu bunu ayirim yapmaya calismayin ne o ondan ayri olur nede o ötekinden

    0
    0
  34. ramazan devrim demirdağ 18 Ekim 2011 saat 15:08 # Ziyaretçi
    ya bu ülkede şu oldu bu oldu ne oldu da bu sahte filmler yapıllıyor olan bişiy yok aslında olmayan çok şey var mesela maraşta çorumda sivasta gazide insanlar öldürülmüş külliyen yalan bumudur yani gerçek olan insanları yakıp öldürüp katledip sonra birde üstüne üstelik bir ulusun inancını yok sayyosunuz ben ona buna inanmam ben insana inanırım eğerki kitap öldür diyorsa bir peygamber dini yaymak için öldür diyorsa ve tanrı her kulunu eşityaratmamışsa okitap benim kitabim o peygamber o tanrı benim tanrım olamaz yukarda ve ayrıca yukarda maral diye hanımefendi yorum yapmış eminim bu hanımefendi hayatında birkez olsun bu ülke için birşey yapmamış eminim yargıladığı inanç hakkında birkez olsun açıp okumamıştır gelelim osmanlıya osmanlı gururumuz deil utancımız olabilir ancak nedenmi çünkü bütün osmanlı tarihinde aleviler susturuldu asıldı kesildi yok edilmeye çalışıldı bugün bir alevi inancına sahip bir insan osmanlıyı övüyor ise o insan alevi deildir… VE AYRICA BU ÜLKEMİN SAHİPLERİ MAHİR ÇAYAN KOMUTAN DENİZ GEZMİŞLER TAYLAN ÖZGÜRLER SİNAN CEMGİLLER GÜLER ZERELERDİR YANİ OSMANLIYI SAVUNANLAR DEİL HER ULUSU KUCAKLAYANLARDIR

    0
    0
  35. cahil karşıtı.. 14 Ekim 2011 saat 22:57 # Ziyaretçi
    @özge özge adındaki malukat sen ailene ensest ilişki gözüyle bakabiliyorsun ki başkalarınında bakabilaceğini düşünüyorsun…önce kendi içindekileri çöz snra bu konuya el at… niye uydurulmuş diyon ya senin gibi cahil aklını kullanamayanların olduğu bir dünyada yaşıyoruz sana alevilerin kuyruğu var deseler demek ki 3-4 kişi onada inanıcan nede olsa konuşulmuş ya kesin olmuşturrr… ha şunuda unutma İYİLER ,DOĞRU olanlar hep karalanır bu hep böyledir… senin gibilere nasihat pek işe yaramaz çünkü zihniyetiniz kör kuyu gibidir ama yinede diyeyim bir şeylere kulaktan dolma duyup hareket etme Allahın verdiği akılı kullan araştır öğren gerçi verdiği akıllı kullana bilecen mi ondanda şüpeliyim ya…

    0
    0
  36. elif 29 Eylül 2011 saat 19:39 # Ziyaretçi
    @ugur yaa cd sini yada filmin yayınlanan sitesine ulaştığınızda bana bilgi verirseniz sevinirim.

    0
    0
  37. zeliha karacam 28 Eylül 2011 saat 12:40 # Ziyaretçi
    ya bu filmi neden izleyemiyorum

    0
    0
    • Editor 28 Eylül 2011 saat 19:07 # Yönetici
      Malesef bu film anlayamadığımız(!) nedenlerden ötürü hiçbir yerde bulunmuyor. Olur da bir şekilde ortaya çıkarsa anında burada yayınlanacaktır.

      0
      0
  38. bahtiyar 25 Eylül 2011 saat 02:11 # Ziyaretçi
    @bahtiyar

    0
    0
  39. zeynep 21 Eylül 2011 saat 15:42 # Ziyaretçi
    @osman Wallaa süper yazmışsın..

    0
    0
  40. bahtiyar 20 Eylül 2011 saat 00:40 # Ziyaretçi
    @ekin kimse kendiliginden degismes sen degistireceksin

    0
    0
  41. bahtiyar 19 Eylül 2011 saat 22:13 # Ziyaretçi
    ALEVILER biz insaniz deyip durmayin siz insan olsaydiniz bu mavya ve yezit ve fasist yani moderin yezitlerin katliamina goz yummazdiniz bakin ermenilere katliam ettikleri (turkleri) halde turkler bizi katletti diyorlar ve cogu ulkede arkasinda demekki yezide karsi daha yeziD MAVYAYA KARSI DAHA MAVYA OLACAN aleviler mum sonduruyor diyorlar nerden gormusler bacilari analari mi ordaydi da onlar anlattilar muslumanlarda teravi namazinda kadin erkekliler o zaman onlar da lamba sonduruyorlar (siz serefsizlerin seviyesine indigim icin bu yazdiklarimdan utaniyorum ama dedim ya dinsizin hakkindan imansiz gelir NE MUTLU TURKIM DIYENE

    0
    0
  42. bahtiyar 19 Eylül 2011 saat 21:52 # Ziyaretçi
    gurbetci sen bu ruyadan ne olur uyan kendinede o oglanada yazik edersi sen anneni dinle buyukler daima haklidir ben bir alevi oglani olarak bir sunniyle evlendim uc ayda oda bende pes ettik askta sevgide dogru yerde dogru kiside buyuktur ve kalicidir sana bir abi tavsiyesi nekadar yezitleri sevmesemde

    0
    0
  43. medet 18 Eylül 2011 saat 19:57 # Ziyaretçi
    Yorum sansürlenmiştir. Lütfen hakaret veya argo kelimeler içeren yorumlarda bulunmayalım.Teşekkürler. Sinemafilmizle Editörü

    0
    0
  44. çaresiz 15 Eylül 2011 saat 23:17 # Ziyaretçi
    slm gurbetçi yazını okuyunca kendimi gördüm sende :( 3 sene den bahsediyosun 3 sene kimine uzun gelir zaman oysa bana o kadar kısa ki… 12 yıl geçirdim ben sevdiğimle 12 yıll… ama olmuyo bi türlü işte kabul etmiyorlar, kabul ettiremiyorum :( ağlamaktan gözlerinde fer kalmadı, hayatım bitti tükendi , kelimelerin anlamı kalmadı, hiç bişeyin hiçbişeyin tadı yok onsuz… hayatım hep üzüntü sıkıntıyla geçti, hiç kimse destek çıkmadı bana sevgimin arkasında duramadım.. durdurmadılar, benim yaşadıklarımı çok nadir insanlar yaşamıştır emin ol. yaşayan varmıdır onuda bilmiyorum ama aynı durumda biri olarak sana tavsiyem eğer göze alabiliyorsan bekleme git sevdiğinle asla bekleme ikna olmalarını , ama bunu göze alamıyorsan da bırak.. birbirinizin hayatını mahvetmekten başka bişey yapmazsınız.. Allah yardımcın olsun, ama ben neredeyse ömrümü sevdiğimle geçirdim şimdiş içim yana yana ayırdım ellerimi ondan. mecbur kaldım. annam hasta oldu. babam hasta oldu. düşündüm peki onlara benim yüzümden bişey olsa kaldıramazdım. kendi mutluluğum için tüm ailemi mahvedemedim. Onun aileside istemedi beni. mutluluk uzak yani. çook zor. çooook.

    0
    0
  45. ali 11 Eylül 2011 saat 13:47 # Ziyaretçi
    özge sanırım bu ilişkiyi birebir ayle fetlerinle yaşamışsınki acı bir hatıra oluşmuş ki çirkin ifdira atabiliyorsun

    0
    0
  46. ali 09 Eylül 2011 saat 22:43 # Ziyaretçi
    osman kardeş seninde din bilgisine diyecek yok kuranda mezep diye bir ayet yok en azında şöyle yolacık dört mezep de neden farzı sünnet ayrı kılınıyor yada mezepin kuruluş tarihlerine bak anlarsın mesala sen kendine sünlüyüm diyorsun oda yanlış arkadaş sen oraya imamı azam yazamıyacak kadar cahilsin ben imam caferiyim yani peyganber efendimizin soyun dan gelendir bunun yanında dört mezsepin imamları da büyük insanlardı bugün islam alemi islamiyete zarar vermiş mavya yezitin yolun da gidiyor oysa bu büyük imamların yolundan gidilmiyor biraz islam tarihi oku

    0
    0
  47. Gurbetci 09 Eylül 2011 saat 02:33 # Ziyaretçi
    Slm millet, herkesin yorumunu okudum ben sunniyim(sunni alevi ayrimida hic yapmiyorum benim icin insan insandir Allaha inanan muslumandir) sevdigim erkek alevi, ailem biraz cok geri kafali oldugu icin ben cesaret edip karsilarina gecip soyliyemiyorum asik oldugumu sevdigimi.. Annem duymustuu onunla beraber gezdigimi ozaman cok kizmisti red ederim felan gibi laflar etti o yuzden bende yalanlamak zorunda kaldim.. Ama 3 sene oluyo onu taniyali ayriligi bi kac kez denedik yapamadik :( ben napicam nasil ailemin dusuncelerini degistirebilcem yol gosterin….

    0
    0
  48. maral 06 Eylül 2011 saat 17:11 # Ziyaretçi
    bakın 2 temmuzlar sadece azınlıkların bu ulkede rahat durmayoısından oluyor basta alevılık asla bır meshep deyıldır ama yınede bır kulturede ancak bu kadar saygı duylur.burası musluman bır ulke ve her ınsanın taaaa osmanlıdan buya ınanclarındada saygı duyrız taakı bıze saygı duyulduğu surce

    0
    0
  49. Hasret 06 Eylül 2011 saat 12:34 # Ziyaretçi
    İŞte bu kadar insanlık dişi düşünceler yüzünden yaşandı 2 temmuzlar… madımak olayları.. açın gözlerinizi artık.. Türk tarihi kabul etti bu kara lekeyi… yapılan zulümleri katliamları… evet diyip kabul etmek meziyettir.. neyi savunuyorsunuz savunulcak tek bir harfi yokken bu haksızlıgın… bırakın bu işleri, yapmayın, Aleviliği bilin öğrenin önce ,sonra aptal aptal yorumlarınızı kendinize saklayıp ,utancla oturun köşenizde.. Sizlere yakiştırabildiğim sadece budur.. Nden sanıyorsunuz bu pisliği açığa vurabilecek filmler ortalıktan kaldırılıyor he? onca ahlaksız filmler durrken geçmişi açıkca anlatan tek bir filmi neden imha etmeye calısıyorlar??? beyni olan algılar…

    0
    0
  50. AZRA 05 Eylül 2011 saat 12:40 # Ziyaretçi
    FİLM NE ZAMAN YAYINLANACAK YA

    0
    0
  51. mustafa 05 Eylül 2011 saat 02:05 # Ziyaretçi
    lan osman hiçbir mesepde geçmıyor salak herif sunni çocuk biz sizin degerlenıze saygı gosterırken siz neden boyle yapıyosunuz yoksa sizin mesebınızın içinde bitmek bilmeyen bir faşistlıkmı var

    0
    0
  52. osman 03 Eylül 2011 saat 00:26 # Ziyaretçi
    size sadece şunu söylicem kuranı açıp bi bakın bakalım içinde alevilik diye bir mezhep ifade ediyormu ondan sonra cahil diyosunuz ve şunu unutmayın bizler kimseyi ırkıyla diniyle ayırmadık ama ne yazıkki kendi mezheplerini en üstün olarak görenler aslında en aciz olanlardır ve bügün bütün aleviler hz ali yi pirleri olarak görürler ama asla onun gibi biri olamazlar çünki hz ali dünyadaki bütün insanlardan daha mert ve doğru olandı ama biz insanlar malesef işimize nasıl gelirse hayatı hep o şekilde kabulleniriz

    0
    0
  53. AleviGençlik 31 Ağustos 2011 saat 17:18 # Ziyaretçi
    “Ve Ben 24 Yaşındayken Kendimi Türkiye’nin Bağımsızlığına Armağan Etmekten Onur Duyuyorum.” Deniz Gezmiş Ya sizler ne armagan edebiliyorsunuz boş beyinler mi yoksa sabit fikirleri mi?

    0
    0
  54. AleviGençlik 31 Ağustos 2011 saat 17:13 # Ziyaretçi
    Bu ülkede demokrası diye bir şey varsa görüş özgurlugu ve düşünce özgürlüğüde vardır. kımse kımsenın inançlarını köreltmeye kalkışamaz.Evet film yayınlanmaz çünkü gercek degerler yok edilmeye çalışılmaktadır ,yayınlanmaz çünkü ülkemızde kardeşilkten yana hiç bir dayanışma yoktur. Hangı alevı vatandasının bir sunniyi yargıladıgını gördunuz yada inancını ve ibadetını sorguladıgına sahıt oldugunuz.ancak beynı körelmiş bazı sunnı kişiler alevilerin ınancını ibadetını en önemlısıde ınsanlıgını yok etmekten asla geri durmamamşlardır.DENİZLER YUSUFLAR MAHİR ÇAYANLAR ERDAL ERENLER VE BAGIMSIZLIK İÇİN CANINI ORTAYA KOYAN İNSANLARDAN OLARAK KALACAGIZ SİZİN VE SİZİN GİBİLERİN TIKANMIŞ BEYINLERİ YAŞASADA BİZ ÖLENE DEK KENDI MÜCADELEMIZLE YAŞAYACAĞIZ……!!!!!

    0
    0
  55. ugly58 29 Ağustos 2011 saat 22:38 # Ziyaretçi
    peygamberımız hz muhammed bır hadısınde para karsılıgı ımamlık edenlerın kıldıgı namaz kabul olmaz ve o kısı musluman sayılmaz ve onun arkasındakılerınde kıldıkları namazın bır anlamı yoktur buyuruyorlar sahabelerden bırı ya allahın resulu pekı nasıl gecınecek der hz muhammed mescıt yakınında bır ıs ayarlanıcak herkes namaz vaktınde nasıl ısını bırakıp gelıyorsa oda ısını bırakıp ınsanlara onculuk edıcek buyuruyorlar ama sımdıye bakarsanız butun ımamlar maaslı ve herkes arkasında saf tutuyor ya benım anlamadıgım ısınıze gelınce herseyı bılıyorsunuzda ya bu hadısları neden gormezden gelıyorsunuz

    0
    0
  56. ugly58 29 Ağustos 2011 saat 22:34 # Ziyaretçi
    alevılık ıslamın özüdür alevilik meshep degildir biz ıslamı ayıran mesheplesırenler degılız peygamberımız hz muhammedın bır hadısı vardır ıslamı mesheplestıren ve ehlıbeytımı yok sayan musluman degıldır derler ama bugune baktıgımızda ıslam mesheplere bolunmus sımdı ben sıze soruyorum peygamberımızın bu hadısıne ragmen nasıl oluyorda musluman oldugunuzu ıdda ede bılıyorsunuz

    0
    0
  57. [email protected] 27 Ağustos 2011 saat 13:45 # Ziyaretçi
    tabiki mezheptir. bunu bilmicek kadar cahil olmayalım lütfen

    0
    0
  58. sunni gençlik 27 Ağustos 2011 saat 08:35 # Ziyaretçi
    alevilik nedir?bir mezhep mi yoksa bir kültür mü?ilk once onun ayırdına varmak lazım….

    0
    0
  59. serdal 21 Ağustos 2011 saat 01:45 # Ziyaretçi
    bu kadar geri zekali insanlar olamaz diyorum.cünkü alevi inancin ne kadar güzel ve özgürlük ve saygili bir inanc ki hic bir alevi insan kimseye zarar vermez.siz senelerdfen beri alevi vatandaslari yok etmek icin ugrasin kalkin ve ondan sonra alevi vatandaslarimiz yok kardeslerimiz diye siyaset malzemesi yapin .bu bir resmen insanlari inanclari dogrultusunda hep kendilerine yönlendirmeklen ugrasiyorlar bu filmi internette bile yayinlamayacaklar.cünkü müslüman ülkeyiz diyen tc devletinde baska inanclara yer verilmez vede vermezler

    0
    0
  60. ekin00 13 Ağustos 2011 saat 09:36 # Ziyaretçi
    karalama çabaları sen ne diyorsun be ensest var ama aleviler arasında ve ya sünniler arasında değil insanlıkla ilgili birsey bu psikolojisi bozuk insanların uyguladığı birsey bu bir kesime mal etmk doğru değil özge hanım konuştuklarınıza dikkat edin her konuşulan sey var diye birşey yoktur….. yazdığın seyleri biraz düşün de yazzzzz

    0
    0
  61. ugur 08 Ağustos 2011 saat 00:34 # Ziyaretçi
    ben bu filimi izleyemedim bana izlemem için yardımcı olurmusunuz türkiyede yayından kaldırıldı ve cd lerine cıkmıyor yasak sizin anlayacagınız

    0
    0
  62. özge 04 Ağustos 2011 saat 22:00 # Ziyaretçi
    demekkı var bole bısey

    0
    0
  63. özge 04 Ağustos 2011 saat 21:59 # Ziyaretçi
    ne saçmalıyorsunuz sız ya ensest yoksa nıye uydurulmus bu alevıler bırbırıle ılıskıye gırıo dıye

    0
    0
  64. semhhhhhhhh_67 28 Temmuz 2011 saat 01:46 # Ziyaretçi
    aman aman aman dyormmmmmm kardeşler

    0
    0
  65. mehtap 27 Temmuz 2011 saat 12:37 # Ziyaretçi
    o kadar katliam yapldıki say say bitmez. kerbela, yavuz sultan selim, dersim, çorum, maraş, sivas ve daha bilmesiğimiz niceleri. biz alevileri kimleri katletmişiz hiç. biz önce insanız çünkü biz hiç bir şeye körü körüne inanmayız. bizim yolumuz sevgiden geçer.

    0
    0
  66. savaş 20 Temmuz 2011 saat 01:48 # Ziyaretçi
    dönen dönsün ben dönmezem yolumdan.. alevi sunni hepimiz kardeşiz bu ayırım neden!!!

    0
    0
  67. aziz 16 Temmuz 2011 saat 01:18 # Ziyaretçi
    merhaba arkadaşlar hemen hemen hepinizin yorumunu okudum çoğunuz alevi veya alevilikle ilşkişi olan kişiler(eş arkadaş gibi)burada devletin resmi bir imamının yorumu ne olurdu merak ediyorum.muhtemelen inanç bazında gittiğiniz yol yanlış derdi.vakit geçmeden gelin bize doğru yol bizim yolumuzdur derdi.işte butün mesele bu alevilerin yüzyıllarca çektikleri acıların sebebi bu.bu arada bende alevi anne babanın bir çocuğuyum ama inanç anlaanlamında değil kültürel olarak aleviyim (sünnü de değilim)benim inanç şeklim çok farklı burda onu anlatmayacağım zaten kimseyide ilgilendirmez dimi.ama ben inancımdan dolayı hiç kimseyi rahatsız etmiyorum herkesin cebinden çıkan vergilerle maaş alan din adamları bana hizmet etmiyor.benim verdiğim vergiler başkalarının inançlarını yaşatıyor.dedelere maaaş bağlansa bu yine aynı olacak.bu ülkede alevilerden daha çok hiç inancı olmayanlar ve müslümanlıktan başka inanca sahip olan insanlar baskı altında.benim çocuklarım zorunlu din dersi görüyor sure ezberliyor.ben nüfüs cüzdanından islam yazısını kaldıramıyorum memurum çök uzattım isviçrede bildiğim kadar inanç vergisi varmış.dinine göre vergi alıyorlarmış dinsizsen vergi yok .sırf bu yüzden resmi dinsiz sayısı 2 milyonu geçmiş:))bizdede böyle bişey olsa ne dersiniz.imamlar maaşlarını müslümanım diyenlerin ödediği din vergisinden alırlar papazlar hiristiyanların ödediğinden dedeler alevilerinkinden daha adil dimi herkes dinin yada dinsizliğini hem özgürce hem içi rahat yaşar herkese güzel bir hayat diliyorum

    0
    0
  68. can 13 Temmuz 2011 saat 15:31 # Ziyaretçi
    Herkes ne güzel yasmis ben aleviyim ben kizilbasim diye internette bile olsa okumak duymak cok güzel insana huzur veriyor …dostca kalin

    0
    0
  69. gül 04 Temmuz 2011 saat 07:05 # Ziyaretçi
    mrb arkadaslar ben sunniim esim alevi severek evlendik 7 yil oldu bu evlilikten iki tanede kizimiz var Allah bagislarsa.yani demek istedigim alevi sunni ne yani hepimiz insaniz hepimizin Allahi peygaberi kitabi dini ayni;ama biz insanlar yapiyoruz bu ayrimciligi bende diyorum bitsin artik bu kavga bu kin bu ayrimcilik gelin hepimiz el ele verelim kardes olalim.

    0
    0
  70. Yıldız 02 Temmuz 2011 saat 01:00 # Ziyaretçi
    Merhaba arkadaşlar, bu filmin reklamını dahi görmedim desem abartmış olmam.Bulup mutlaka izlemek istiyorum.Lütfen nereden bulabilirim yazarsanız çok mutlu olurum ;)

    0
    0
  71. yilmaz 24 Haziran 2011 saat 01:52 # Ziyaretçi
    degerli arkadaslar sevgili dostlar yoldaslar ben aleviyim esim sunnu ama demokrat bir insan kizimi kendi kulturume gore yetistiriyorum evimde hz alinin resmi duvarimizdadir bizler hor gorulduk dislandik memleketizi terkettik yurt disina ciktik ama bunlar beni yildirmadi ve zalimlre boyun egmedim alevi oldugumu hertoplumda her mekanda soyledim ve gurur duyuyorum alevi oldugum icin sunu unutmayin bir olun diri olun iri olun kesinlikle bir cem evine uye olun ve cem evi ile birlikte hareket edin ve korkmayin haykirin ben alevim elime belime dilime sahibim beni elestirecek insan benim sahipoldugum erdemlere ulasin daha sonra beni elestirsin kusura bakmayin turkcem biraz zayif

    0
    0
  72. havin 19 Haziran 2011 saat 22:35 # Ziyaretçi
    sevgili arkadaslar ben sunu anlamiyorum bizim ülkemizde hala bir alevi sünnilik olayi var ya bunlari asin artik asin bana sacma geliyor mesela almanyada 72 bin cesit millet var almanlarinda hiristiyani katolik evangelisch(yani bunlar alevi sünni gibi mezhepler oluyor)ama adamlari bu tür seyler hic ilgilendirmiyor gayet memnunlar hayatlarindan mezhep diye hic bir ayrimciliklari yok hatta bu ülkede 72 bin cesit yabanci millet var onlarlada icice kuzu yasiyorlar bizler daha türkiye nin yarisi alevi olmasina ragmen aleviligi benimsiyemiyorlar ve alevileri sigdirmiyorlar millet olarak cok biliyoruz ya herseyi yeter bu bize biraz yabanci ülkelerden medeniyet ögrenin be.

    0
    0
  73. CANSU 18 Haziran 2011 saat 23:33 # Ziyaretçi
    BIR GUN HERKEZ ALEVI OLACAK

    0
    0
  74. emre 16 Haziran 2011 saat 11:20 # Ziyaretçi
    beyler süperdi ama kaplanla öpüşmesini beklerdim

    0
    0
  75. ekin00 12 Haziran 2011 saat 13:57 # Ziyaretçi
    biz alevilerin istediği de budur insanların ayrım yapmadan birbirine saygı duyması…

    0
    0
  76. yasar coskun 10 Haziran 2011 saat 15:28 # Ziyaretçi
    kardeşim. yorumunuzu sonuna kadar içtenlikle okudum.ben sunniyim.ama hiç bir zaman dini inancından dolayı kimseyi yargılamadım.benim 45 yıllık hayatımda alevi kardeşlerim ve alevi arkadaşlarımla o kadar güzel dostluklarım oldu ki bunu her vesilede, her toplantıda dile getirdim. bu dostlarım ve arkadaşlarımla muabbetim ve birlikteliğim ölümüme kadar sürecek ben buna içtenlikle inanıyorum.hiç bir zaman zarar görmedim.kapılarımızı, namusumuzu birbirimize emanet ettik.Küçükken büyüklerimizin bize anlattıkları gibi olmadığını sizlerin içine girince anladım.sizler olmasanız bu ülkenin kaderi farklı olurdu.vatanına bayrağına sarılan sizler olmasaydınız bu ülkenin talihi farklı olurdu.sizleri seviyorum.daimada seveceğim.

    0
    0
  77. merve 06 Haziran 2011 saat 12:51 # Ziyaretçi
    arkadaslarım ben bu filmi izlemedim daha doğrusu izleyemedim en yakn zamanda izleyeceğm.kimin ne söylediği ne yaptığı çok önemlı olmamalı biz alevi kardesleri farklı illerde dağılmış olsakta bir bütünüz ben alevi olduğumdan gurur duyuyorum hepimizi kardeşim biliyorm…

    0
    0
  78. burak 04 Haziran 2011 saat 22:50 # Ziyaretçi
    herkes.aleviler.kadar.musluman.olsa

    0
    0
  79. ekin00 02 Haziran 2011 saat 09:51 # Ziyaretçi
    isim değiştirmemin nedeni de budur

    0
    0
  80. ekin00 02 Haziran 2011 saat 09:51 # Ziyaretçi
    ben üniversite öğrencisiyim bir sınıf arkadaşım bir sosyaln paylaşım sitesinde paylaştığı bir videonun altına PİS ALEVİ NE OLACAK gibi bi yorum yazmıştı ben de ‘ sen aleviler hakkında ne biliyorsun da böyle konuşuyorsun ben de aleviyim’ deyince beni silmiş senin gibi insanlarla işim olmaz demişti….. asıl benim işim olmaz böyle cahil insanlarla üniversiteye gelmiş birinin bu kadar cahil olmasına anlam veremiyorum ve bu insanlar bu sene mezun olup aydın kesimi oluşturacağını sanıyorlar. biraz araştırma yapmayı bilenler alevilik nedir nasıl doğmuştur öğrenirler öyle yalan yanlış şeylerle doldurmazlar kafalarını…Türkiye’de böyle cahil insanlar oldukça bir adım ileri gidemeyiz herşeyden önce insana saygı gerekiyor siyasi bi görüşten önce hümanizmi destekliyorum.. ensest olayına gelince bu kadar aşağılık bir olayı alevilerle bütünleştirmek akıl işi değildir.Ben hemşirelik okuyorum ve psikiyatri kliniğine gelen ensest vakaların hiçbiri alevi değil. hala mum söndü ve ensest kelimeleri birarada kullanılıyor AYIP BE AYIP YAPTIĞINIZ UTANIN KENDİNİZDEN VE ALEVİLER HAKKINDA KONUŞMAYIN………….yukarıdaki yorumu aleviler hakkında kötü konuşanlar için yazdım yanlış anlaşılmasın( AYIP BE AYIP YAPTIĞINIZ UTANIN KENDİNİZDEN VE ALEVİLER HAKKINDA KONUŞMAYIN) bu kısmı……….kafa yapısı değişmediği sürece böyle olur……………tamam kendi kültürümüzden olsun isteriz de bence olması gereken ayrım yapmamak alevi hanefi diye ayırmadan insana insan olduğu için saygı göstermek gerekir. ancak bunu HAK ETMEYEN çok fazla insan var ülkemizde ne yazık ki . en azından hak eden insanların ayrılması gerekir….savaşlar ön yargılar bu ayırımlar etiketlenmelerden dolayı çıkıyor..Evlilikte önemlidir sizi anlayacak birinin olması ama bu biraz da kafa yapısıyla il…………..ilgildir diyodum ki gönderdi yanlışlıkla torumum eksik kaldı… tek ümidimiz bu HAK ETMEYEN insanların alevilere saygı göstermeleri ve saçma sapan düşüncelerden kurtulmaları…… bu yorumları ben yazdım aynı isimle başka yorumlar da yapılmış tartışma yaratacak bir durum ortaya çıkmasın diye söylüyorum bunu…… eyyyy aleviler yorumu bana ait değildir…

    0
    0
  81. ekin00 02 Haziran 2011 saat 09:46 # Ziyaretçi
    film su an nerelerde gösterime giriyor bir bilginiz var mı

    0
    0
  82. ekin 01 Haziran 2011 saat 16:57 # Ziyaretçi
    aleviler

    0
    0
  83. ekin 01 Haziran 2011 saat 16:57 # Ziyaretçi
    eyyyyy

    0
    0
  84. ekin 31 Mayıs 2011 saat 20:28 # Ziyaretçi
    ilgildir diyodum ki gönderdi yanlışlıkla torumum eksik kaldı… tek ümidimiz bu HAK ETMEYEN insanların alevilere saygı göstermeleri ve saçma sapan düşüncelerden kurtulmaları

    0
    0
  85. ekin 31 Mayıs 2011 saat 20:25 # Ziyaretçi
    tamam kendi kültürümüzden olsun isteriz de bence olması gereken ayrım yapmamak alevi hanefi diye ayırmadan insana insan olduğu için saygı göstermek gerekir. ancak bunu HAK ETMEYEN çok fazla insan var ülkemizde ne yazık ki . en azından hak eden insanların ayrılması gerekir….savaşlar ön yargılar bu ayırımlar etiketlenmelerden dolayı çıkıyor..Evlilikte önemlidir sizi anlayacak birinin olması ama bu biraz da kafa yapısıyla il

    0
    0
  86. ibrahim 31 Mayıs 2011 saat 11:20 # Ziyaretçi
    @leyla Leyla sana katılıyorum.Ne kadar çağ değişti denilse de değerlerimiz ve kültürümüz ortak olmak zorunda..Bir Alevi asla kendisine öteki olarak bakan biriyle evlenmemeli..Ve ona taviz vermemeli.Bizim kendimize özgü inanç yapımız binlerce yılın zenginliği ve mirasıdır.Alevilik,bir kaç çapulcunun attığı çamurlarla yıpranmayacak kadar büyük bir değerdir..Tüm canlara selamlarr..

    0
    0
  87. leyla 29 Mayıs 2011 saat 18:00 # Ziyaretçi
    arkadaşlar herkez ayrı görüş ayrı fikirler ama hangi çağda olursak olalım biz aleviler geleneklerimizden özümüzden asla vazgeçmeyiz ben gayet çok sosyal yaşamda büyümüş çok bilgili olsamda ilerde eşimi alevi istriyorum çünkü benim kültürümle büyümemiş hiç kimse beni anlamaz belki anlar ama ailesi anlamaz ve bu dışlama hep olacaktır ve şu zamanda neden alevilik ön planda bu kadar siyaset neden bize bu kadar oynuyor eskiden bizleri hep dışladılar neden şimdi bu kadar sevgı şefkat bi sivas olayı bi çorum olayı ama bunlar unutulmadıı unutlmayacakk ta bu filmde bizi çok iyi anlatmışlar çoçukla kızın aşkı herzaman yaşanıyor böle gerçek hikayeler ama hep aileler bozuyor nedense evlşenipte mutlu olan çok az ailelere karşı çıkıp evlenerler yuzde 90 boşanıyorr

    0
    0
  88. ekin 28 Mayıs 2011 saat 23:00 # Ziyaretçi
    kafa yapısı değişmediği sürece böyle olur

    0
    0
  89. burcu 27 Mayıs 2011 saat 00:46 # Ziyaretçi
    kusura bakamayın bu işler böle gelir gider

    0
    0
  90. ekin 26 Mayıs 2011 saat 14:00 # Ziyaretçi
    yukarıdaki yorumu aleviler hakkında kötü konuşanlar için yazdım yanlış anlaşılmasın( AYIP BE AYIP YAPTIĞINIZ UTANIN KENDİNİZDEN VE ALEVİLER HAKKINDA KONUŞMAYIN) bu kısmı

    0
    0
  91. ekin 26 Mayıs 2011 saat 10:59 # Ziyaretçi
    ben üniversite öğrencisiyim bir sınıf arkadaşım bir sosyaln paylaşım sitesinde paylaştığı bir videonun altına PİS ALEVİ NE OLACAK gibi bi yorum yazmıştı ben de ‘ sen aleviler hakkında ne biliyorsun da böyle konuşuyorsun ben de aleviyim’ deyince beni silmiş senin gibi insanlarla işim olmaz demişti….. asıl benim işim olmaz böyle cahil insanlarla üniversiteye gelmiş birinin bu kadar cahil olmasına anlam veremiyorum ve bu insanlar bu sene mezun olup aydın kesimi oluşturacağını sanıyorlar. biraz araştırma yapmayı bilenler alevilik nedir nasıl doğmuştur öğrenirler öyle yalan yanlış şeylerle doldurmazlar kafalarını…Türkiye’de böyle cahil insanlar oldukça bir adım ileri gidemeyiz herşeyden önce insana saygı gerekiyor siyasi bi görüşten önce hümanizmi destekliyorum.. ensest olayına gelince bu kadar aşağılık bir olayı alevilerle bütünleştirmek akıl işi değildir.Ben hemşirelik okuyorum ve psikiyatri kliniğine gelen ensest vakaların hiçbiri alevi değil. hala mum söndü ve ensest kelimeleri birarada kullanılıyor AYIP BE AYIP YAPTIĞINIZ UTANIN KENDİNİZDEN VE ALEVİLER HAKKINDA KONUŞMAYIN………

    0
    0
  92. müslüm 22 Mayıs 2011 saat 12:16 # Ziyaretçi
    agzınıza saglık canlar hepiniz çok güzel yorumlamışsınız

    0
    0
  93. tayfun 17 Mayıs 2011 saat 20:11 # Ziyaretçi
    boynumda zülfikar duvarımda saz ben aleviyim bunu yüreğine yaz

    0
    0
  94. efrad 11 Mayıs 2011 saat 01:58 # Ziyaretçi
    alevi arkadaşlar , sizi anlıyorum ve yaşadıklarınızı gözden geçirerk inanış ve düşünce yapınıza saygı duyuyorum. alevi değilim ama ; başı dik, aleviyim diyen arkadaşlarada binlerce kez helal olsun . ezdirme kendini ,yaşat bendini ve insani düşünceni. dyrbkr

    0
    0
  95. ümit 07 Mayıs 2011 saat 23:57 # Ziyaretçi
    Şu filmi yayınalayan doğrudüzgün sinema bile yok.Yüreklerimi yok yoksa başka birşeymi eksik bilmiyorum internetten izlemeye kara verdim sonunda eğer bulabilirsem.Bu arada Rabbim sna binlerce kez şükürler olsun Aleviliğim için

    0
    0
  96. yüksel 01 Mayıs 2011 saat 00:15 # Ziyaretçi
    allah muhamed ya ali diyenlerden , ehlbeyti canı gönülden sevenlerden , asla korkmayın çekinmeyin endişelenmeyin , islamiyeti hakikattan yaşıyanlar aleviler , insana saygı emeğe saygı dürüstlüğe saygı .

    0
    0
  97. fatma 27 Nisan 2011 saat 16:32 # Ziyaretçi
    yolum alinin yolu kanim alinin kani canim alini cani yoluma kurban olam EVET HAYKIRA HAYKIRA DIYORUM BEN ALEVIYIM KIZILBASIM

    0
    0
  98. seda 26 Nisan 2011 saat 21:40 # Ziyaretçi
    hakketten fragmanı çok güzel ama izleyemedim filimin tamamını siz nerden izlediniz

    0
    0
  99. cin.44 25 Nisan 2011 saat 17:29 # Ziyaretçi
    çok güzelde nerden izlediniz

    0
    0
  100. geturk 21 Nisan 2011 saat 18:26 # Ziyaretçi
    tolga can ben sana yakın tarih 2 temmuz 1993 yok değin bir çok şeyi bizler yaşıyoruz…

    0
    0
  101. derin 18 Nisan 2011 saat 15:59 # Ziyaretçi
    tolga bey siz bu ayrımı görmemişsinizdir size hak veriyorum cunki ayrım yapıyo olasaydınız eşiniz alevı olmazdı ve eşinizde sizi tercıh etmezdı su bır gercekkı gorun yada gormeyın bılın yada bılmek ıstemeyın bu bızım gercegımız ve bunu hepımız yasadık koylerımızde bosaltıldı kızlarımızın ırzınada gecıldı yakıldıkta bırakında sımdı alevıyız dıyebılelım bu nu söylemenın zorlukları gerıde kaldı saysakta bız bıraz ıyımser bakalım dıyoruz ama emın olunkı bunu hala yasıyoruz bunun kayıtlı tarıhe gecmıs durumlarını ıncelemenı ısterım sırf alevı dıye oldurulmus corumdakı bazı aılelerın hukuk mucadelelerı hala surmekte ve bu yargılama yıllar sora sımdılerde yapılmakta ve ne ılgınctırkı ozaman dan bu zamana onca yıl sora yapıla bılıyo bunlar hukuk aynı hukuk yasa aynı yasa ayrımı sız yapın var yada yok bızı yıllarca böyle saydılar

    0
    0
  102. pir sultan abdal 18 Nisan 2011 saat 00:34 # Ziyaretçi
    merhabalar, Tüm yorumları tek tek okudum.. ben maraşlıyım ve yaşanan o lanet günleri asla yaşamadım yaşım gereği malesefki ben hep ayrım yapmayın yok herkes kardeş falan aslında değil ben bunu defalarca yaşadım. şöyle bir geçmişi dinleyince duyuyorum ki, ALEVİ olduğumuzu hep gizlenmiş hep saklanmışız ama neden korkular ölümler vahşetler ardı ardına gelmiş yorumlar arasında bazı canlar yaşamadıkları için aklına geleni yazmış acaba henüz 7 aylık hamileyken karınına vurularak çocuğunun ölmesi için bir anneyi işkence ederek öldürdüklerini peki biliyormusunuz babanın kendi kızına özür diliyerek yazıyorum evet bir babanın kızına tecavüz etmesi için silah zoruyla tehdit edilmesini evet evet haklsınızı ortada bişey yok mum söndüymüş siz eğer allaha inanıyorsanız onun varlığına gücüne işte o allah size doğru yolu gösterecektir birgün alevilerde hesap soracak ama can alarak değil TÜRKÜ SÖYLEREK….. SAYGILARIMLA,

    0
    0
  103. bilen 17 Nisan 2011 saat 12:12 # Ziyaretçi
    sen alevi değilsen eğer alevilerin ne yaşadığını nerden biliceksin.alevi bir bayanla evlendin, kendi ailenden kimse alevilere laf etmedi felan fistan.ne diyorsun tolga can sen.biz enses ilişkinin ne demek olduğunu doğduğumuzda öğreniyoruz sizin sünniler yüzünden,pis iftiralarınız yüzünden.ablarımıza yakıştırdığınız,annelerimize attığınız pislikler yüzünden.sen bu filmlerdeki anatılanların bir kaç olay olduğunu söylemeye çalışıyorsun.onlar gibi niceleri oluyorda seni ve senin gibiler yüzünden bahsi bile edilmiyor.bu ülke ben aleviyim demek anayasaca suçtu ve cezaevinde yatıyordun neyden bahsediyorsun sen talga can. biz aleviyiz arkadaşımın,kandaşımın dediği gibi biz yaradandan ötürü severiz yaradılanı ve asla ama asla yaradanın verdiği canı nefsimiz için almayız ve aslada yargılamayız onu ne dini inancı yüzünden nede dünya görüşü yüzünden.eğer sende bununları yok saymaya çalışıyorsan susucaksın ve laf etmiceksin.neden biliyor musun yarın öbür gün çocuklarına senin annen aleviymiş mum söndü yapıyorlar mı diye sorduğunda,benim babama sorduğum gibi,seninde çocukların sana hesap sormaya gelicekler.o zaman ne demek olduğunu daha iyi anlıyacaksın tolga can.bir daha senin anlamadığın heleki hiç içersinde bulunmadığın bir durum hakkında yorum yapıpta insanlara akıl vermeye çalışma. ALEVİYİZ,ALEVİ OLARAKTA YAŞAYACAĞIZ….. dipnot: kandaşımın dediği gibi şimdiye kadar soyumuzu tüketemediler,bundan sonrada asla tüketemicekler. la feta illah ALİ,la seyfa illaha ZÜLFİKAR…

    0
    0
  104. kürecikli 17 Nisan 2011 saat 03:33 # Ziyaretçi
    EVVEL BENEM AHİR BENEM CANLARA CAN KATAN BENEM ZALİME ZÜLFÜKARI ÇALAN BENEM YERİ GELDİMİ HESSAB SORULMALI FİLİMİ HENÜZ İZLEMEDİM AMMA UMARIM Kİ BİZ ALEVİLERİ İYİ BİR ŞEKİLDE YANSITMIŞTIR BEYAZ PERDEYE BU GİBİ FİLİM VE BELGESELLER AZDA OLSA YOLU ALEVİLİGİ HİÇ YAŞAMAMIŞ CEME GİTMEMİŞ CANLARA BİRAZDA OLSA BİLGİ VERECEGİNİ UMUYORUM CEME GİTMEYENLERİN HİÇ HATASI YOKTUR ÇÜNKÜ SİSTEM SON GÜÇÜYLE BİZİ YOK ETMEYE ÇABALIYOR DERSİM MARAŞ ÇORUM SİVAS GAZİ GAZİANTEP MALATYA NİCE CANLARIMIZI ÇALDILAR BİZDEN KAHPECE PUSULARDA AMMA BİTMEDİK TÜKENMEDİK ÇOGALMAKTAYIZ İNNADINA BİR GİDER BİN GELİRİZ SERİMİZİ YOLUMUZA ERKANIMIZA PİRİMİZE DERSİME VERİRİZ MUNZURA AKAR GİDERİZ HAKTAN GELMİŞ DOSTA GİDERİZ EM ALEVİNA KES NIZANE EM CI KIŞANDIN CI ZULUM SEREME XATIYA WI WELATE WI WELATE XERİBE XATIRE KESE XATIRE KESO NIZANO KERA BEJİM ÇAWEMIN KERA KE FAMDAKI ŞOREMİN EK ZULUMA SEREME XATIYA EM DAKIŞININA GIŞKAN WIYA

    0
    0
  105. tolga 15 Nisan 2011 saat 21:01 # Ziyaretçi
    öncelikle herkese selamlar mesajlarınızı dikkatle okudum filmide en kısa zamanda izliyeceğim allah nasşp ederse hep alevilerin dışlandığını azınlık olduğunu ezildiğini söylüyorlar burdada bunun gibi şeyler yazılmış bırakın bunları gerçek hayatta böyle birşey yok iş yerinde haksızlığa uğradıkları yazılmış ben hiç görmedim iş yerindede ailemdede alevi dolu eşimde alevi ben arada hiç bir fark görmüyorum ve aleviliği seviyorum süper bir kültür ve yaşatılması lazım bence önce içinizdeki çürükleri ayırın alevilik altında bir dünya halt yiyenler ortalık karıştıranlar var aynı şey bizdede öyle istedikleri zaten bizi ayrı düşürmek kanmayın bu tür şeylere bir kaç dengesiz yüzündende ne aleviliği ne sünniliği kötüleyip karalamayın herkesin içinden kötüler olacaktır dedelere maaş konusundaysa bence bunu istemeyin zaten aleviler derneği hükümetin öneri sunmasına ragmen istemedi bizde imamlara veriyorlarda ne oluyor bu defa iş kapısı gibi görülüyor ben bir kaç tane tanıyorum adam değil imam olmuş maddi olaylardan ötürü böylelerinden kimseye fayda gelmez yaradandan ötürü herkesi seviyorum allaha emanet olun…

    0
    0
  106. umit 09 Nisan 2011 saat 23:31 # Ziyaretçi
    Patron genel müdür yeni memur çalışanları yurt dışında taksideler.Müdür bozuk bir aile anlatıyor.Diğeri hemen atlıyor kesin alevidir.Belkide öyledir diyor adam bu aleviler hep böyle diyor.Durum böyleyken türbana takılan insanlar bunu çözmeden neden kendi dertlerine düşüyor anlamıyorum.Zaten hayata 1-0 yenik başlıyoruz. Anlattığım olayın sonunda ne oldu biliyormusunuz haddimi aşmadım ama genede işsiz kaldım.Katliamlar birşey değil okulda sokakta iş yerinde her yerde bu baskı var bu ayrımcılık var. Bize düşen cahilde olsa dinsiz derken kendisinin dinden çıktığını bilmesede Allah Muhammed Ali aşkına hesabımızı sırat a bırakmaktır.Yaratılanı yaratandan ötürü seviyorsak eğer ( başbakan utanmadan yakanlar utanmadan bizim sözümü kullanıyor olsada) genede sabretmeliyiz.

    0
    0
  107. aysem 06 Nisan 2011 saat 22:45 # Ziyaretçi
    gecen gun bır arkadasım bana yanlıs oldugunu bıle bıle ınanıyorsunuz dedı .kım kıme neye göre dogruydu.hırıstıyanın ıncılımı.tevratımı,islamcıların kur’ an ı mı ,bır zamanlar atalarımızın ınandıgı tabıatlar kultumu.nedır dogru olan bır gercek vardır kı bızı yaradan.insanlarda ınanc özgurlugu olmadıkca ,kafalar aydınlanmadıkca ya da azınlık hep ezıldıkce hıcbıseyın caresı bulunmayacaktır.bız hıc gul koparmadık dogru ama hep anac gullerımız koparıldı…saklı hayatlarda ev sahıbının oglu alevılerı savunuyor ve ardından eklıyor : (baba benım sevdıgım kızda alevı.) yanı o kızı sevmese ne alevılerı savunacak ne de onemseyecektı.bosverın canlar bıze bızden baska yar yok .neden bu ulkede benım dedelerıme bır maaş verılmıyor.neden cem evlerını ayakta tutabılmemız ıcın odenek odenmıyor.neden okullarda alevılıgınde aslında bır ınanc oldugunu 4 ayaklı olmadıkları ogretılmıyor.hanı bu ulkenın ınsanıyım ya o bakımdan……kendınıze ıyı bakın butun canlara selamlar olsun

    0
    0
  108. ceylan 06 Nisan 2011 saat 21:53 # Ziyaretçi
    @geturk çok qüsel söylemişsiniz helal olsn ..

    0
    0
  109. geturk 04 Nisan 2011 saat 12:15 # Ziyaretçi
    mehmet arkadaşım nurcan arkadaş ne güzel söylemiş ”Ön yargılar…Yıkılsın artık tabular. Artık Maraş, Çorum, Gazi ve daha nice katliamlar olmasın… Yeter artık dökülen kanlar!!! ” biz canlar hiç kimseyi yakmadık hiç kimseyi inancı yüzünden öldürmedik suçlamadık aşağılamadık bizler kimseye mum söndü kisvesi adı altında ensest ilişki ile itham etmedik… biz bize taş atana değil gül atana yandık … biz canlar kimsenin canını yakmadık peki senin dediğin gibi olsun arkadaşım hesap soralım yargılayalım asalım keselim bize ne yapılmışsa iki katını yapalım peki can sana sormak isterim… biz bunları yapar isek onlardan ne farkımız kalır… hz hüseyin öleceğini bile bile kerbelaya gitmedimi yezide helak olacağını bile bile peygamber efendimiz bir düşünde en sevdiği sevmeye koklamaya doyamadığı torunun şehid edilişini gördü … bunu değiştirmek için allaha yalvaramazmıydı… hz ali efendimiz bir gün savaşda düşmanını alt eder düşman ali efendimizin suratına tükürür kılıcı vuracakken kılıcını indirir bunu gören düşman hayretler içinde ya ali az evvel beni öldürecekdin şimdi ise kılıcını indirdin ve gidersin hz. ali efendimiz az önce senin allah yolunda öldürecekdim allahın emilerine karşı geldiğin öldürecekdim fakat sen bana tükürdün ve ben seni öldürürsem kendi nefsim için öldürürüm… der peki senin dediklerini ne için yapacağız hesap sormak için mi intikam için mi yoksa nefs simiz için bırak onlar bizi öldürerek bitiremediler bitiremezler şunu bil ki biz ehlibeyt yolundayız onlar bizi yanlış bilsin onların ayıbı ama lakin hesap soracaksın benim mezhebim adına en azından benim adıma hesap sorma senden ricam budur… sürçü lisan ettiysem affaola amacım kimseyi kırmak değil…. gül koparılmadan sevilemezmi mehmet arkadaşım

    0
    0
  110. mehmet 24 Mart 2011 saat 23:30 # Ziyaretçi
    ee sorulmayacakmı hesaplar arkadaşlar bu zulüm bu katlıyam bir düşünün denizler niye öldü bende yeter diyorum ama hesabını soralım

    0
    0
  111. nurcan 22 Mart 2011 saat 17:29 # Ziyaretçi
    Ön yargılar…Yıkılsın artık tabular. Artık Maraş, Çorum, Gazi ve daha nice katliamlar olmasın… Yeter artık dökülen kanlar!!!

    0
    0
×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)

Video açılmıyor
Altyazı senkron sorunu
Ses ve ağız hareketleri uyumsuz
Diğer

Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Sorun giderildiğinde size belirttiğiniz e-posta adresinden geri dönüş yapılacaktır.